„Acast vstupuje na japonský podcastový trh díky partnerství s Otonal.“

Sdílet článek

Acast, světově největší společnost zaměřená na podcasty, rozšířila své aktivity do japonského trhu prostřednictvím partnerství s Otonal Inc., předním digitálním agenturou pro audio reklamu v Japonsku. Tato spolupráce otevře nové příležitosti pro lokální značky v Japonsku, které budou moci dosáhnout globálních publik v rámci podcastové reklamy na dosud nevídané úrovni.

Tato spolupráce má také významné implikace pro širší médiový landscape v Japonsku. S rostoucí popularitou podcastové reklamy by mohla začít přímo konkurovat tradiční rozhlasové reklamě a dalším formám digitální reklamy. To by mohlo vést k změnám strategií nákupu médií mezi japonskými reklamními agenturami a potenciálně ovlivnit alokaci rozpočtů na různé média kanály.

📻💻🌎

Více k prozkoumání

Blog

První výsledky s Performance Max na Microsoft Advertising

Microsoft Advertising představilo novou funkci Performance Max, která slibuje snížení nákladů a zvýšení konverzí. Tato automatizovaná kampaň kombinuje nejlepší technologie Microsoftu pro nalezení více konverzí.

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch