Canal+ rozjíždí novou reklamu s Media Club!

Sdílet článek

Streamingová služba Canal+ se rozhodla přidat reklamu k jejímu obsahu. Tato změna byla provedena začátkem května, kdy Media Club, obchodní zastupitelství, které Canal+ zastupuje, začalo prodávat videoreklamy prostřednictvím své streamingové služby TV Prima. Ta byla na českém a slovenském trhu od dubna minulého roku. Od února letošního roku se předplatné TV Prima zvedlo na 239 Kč měsíčně, nebo 289 Kč s přístupem do videotéky Canal+.

„Vzhledem k prémiovému charakteru služeb Canal+ pro nás reklama není hlavním zdrojem příjmů. S využitím zkušeností skupiny se ji proto snažíme nasazovat pouze v míře, ve které diváka významným způsobem neruší,“ řekl Ladislav Řeháček, viceprezident pro Česko a Slovensko. Media Club plánuje zkvalitnit nabídku obsahu prostřednictvím video inventory, které bude obsahovat reklamy. „Zastupování platformy Canal+, která se zaměřuje na současnou hranou tvorbu a sporty, nám umožní zkvalitnit nabídku obsahu u našeho video inventory,“ věří Petr Hatlapatka, obchodní šéf online divize Media Clubu. 📺📊💰

Více k prozkoumání

Blog

První výsledky s Performance Max na Microsoft Advertising

Microsoft Advertising představilo novou funkci Performance Max, která slibuje snížení nákladů a zvýšení konverzí. Tato automatizovaná kampaň kombinuje nejlepší technologie Microsoftu pro nalezení více konverzí.

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch