Google aktualizuje svou politiku pro online hazardní hry v Peru, která začne platit od 7. srpna 2024. Od této doby budou Google Ads přijímat reklamy od provozovatelů online hazardních her, které jsou licencovány peruánskou Ministerstvem zahraničního obchodu a turismu (MINCETUR). Reklamy budou zahrnovat online kasíny, sportovní sázka, obecné online hazardní hry a srovnávací stránky online hazardních her, pokud se na nich nekoná skutečná hazardní hra. Tento krok reflektuje snahu Peru regulovat online hazardní trh a Google se přizpůsobuje lokálním předpisům a podmínkám trhu. 🕰️🎲💸
Blog
„Jak ovlivňuje adresovatelná TV mladé dospělé? Zjištění Go Addressable“
Go Addressable, společnost specializující se na inteligentní televize, zveřejnila výzkum, který zkoumá dopad adresovatelných televizí na mladé dospělé. Výzkum ukázal, že tyto televize mohou mít