„Získejte nový rozměr vytváření reklamních prvků díky Generativní AI v Google Ads Performance Max!“

Sdílet článek

Google oznámilo, že generativní AI bude integrována přímo do Google Ads. Tato technologie se bude používat v rámci Performance Max, aby zlepšila tvorbu aktiv pro kampaně. Advertiseri budou moci poskytnout několik detailů o své firmě, které pak AI použije k návrhu textových a obrázkových aktiv. Tyto detaily zahrnují URL cílové stránky, produkty nebo služby, které se reklamují, a osobnost značky.

AI pak sugeruje vhodné textové a obrázkové aktivity, které lze do kampaní přidávat. Advertiseri mohou tyto sugestie editovat nebo odstraňovat a také řídit AI, aby vytvořila další možnosti založené na jejich nápadech. Tato funkce může být užitečná pro získání základního inspiračního bodu a poté budování na něm, dokud se nenachází něco, co je více komfortní pro službu.

Tato integrace generativní AI může být užitečná pro zlepšení workflow, ale může také vést k nepravidelnému zkušenosti s kreativitou, pokud se neuplatí správně. Proto je důležité, aby se advertiseri ujistili, že generované obrázky následují jejich zásady značky a kreativity. Generované obrázky mohou způsobit nepravidelné zkušenosti pro potenciální zákazníky, pokud se neuplatí správně.

### 🤖 AI v Google Ads
### 📈 Zlepšení workflow
### 👀 Nepravidelné zkušenosti

Generativní AI v Google Ads přináší nové možnosti tvorby aktiv pro kampaně Performance Max. Advertiseri mohou poskytnout několik detailů o své firmě a AI pak sugeruje vhodné textové a obrázkové aktivity. Tato funkce může být užitečná pro zlepšení workflow, ale musí se používat odpovědně, aby se nepravidelné zkušenosti s kreativitou nezpůsobily. AI také sdílí doporučení, kde se přidání nových aktiv má nejvíce dopady.

### 📊 Závěr
Generativní AI v Google Ads je novou možností, jak zlepšit tvorbu aktiv pro kampaně Performance Max. Advertiseri by měli používat tuto funkci odpovědně, aby se nepravidelné zkušenosti s kreativitou nezpůsobily. Tato integrace může být užitečná pro zlepšení workflow a zvýšení konverzí, ale musí se používat správně.

Více k prozkoumání

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch