„Ztrácíte skryté zisky ze svých kampaní Google Ads?“

Sdílet článek

Google Ads je pokročilý nástroj pro řízení provozu, který může být pro většinu uživatelů příliš komplexní. Ačkoliv jsou jeho základní funkce snadno zvládnutelné, platforma je neustále v růstu a vyžaduje hlubší porozumění, aby se dosáhlo vyššího ROI. Protože většina uživatelů Google Ads používá pouze základní funkce, jako jsou výběr klíčových slov a nastavení demografických parametrů, očekávají se pouze základní výsledky. Naopak, uživatelé, kteří dobře rozumí hloubším funkcím a reportingovým elementům, dosahují často mnohem vyšších výsledků.

Google Ads je jako většina software, který je používán na různých úrovních, podle znalostí a zkušeností uživatelů. Protože většina uživatelů má více priorit, jako je řízení vlastního podniku, nemají čas a budget na studium a experimentování s Google Ads, aby dosáhli vyšších výsledků. Proto existuje služba Adzooma Pro, která byla navržena, aby tlačila Google Ads na vyšší úroveň. Adzooma Pro nabízí řadu výhod pro uživatele, kteří již mají zkušenosti s Google Ads, včetně pokročilého reportingu, který pomáhá identifikovat příležitosti a skryté zisky v kampaních. Adzooma také nabízí bezplatnou kontrolu zdraví kampaní, která vám umožní vidět, jak efektivní je služba a proč Adzooma byla nedávno partnerem Google. 📊💰🔥

Více k prozkoumání

Blog

První výsledky s Performance Max na Microsoft Advertising

Microsoft Advertising představilo novou funkci Performance Max, která slibuje snížení nákladů a zvýšení konverzí. Tato automatizovaná kampaň kombinuje nejlepší technologie Microsoftu pro nalezení více konverzí.

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch